Išsirinkite programą savo šventei!
Koncertai bei spektakliai miestų šventėms, įmonių vakarėliams.
Parinksime ir pasiūlysime programas jūsų šventei.
Geriausios Rod Stewart dainos;
Bryan Adams show;
Lietuviška Česlovo Gabalio ir grupės „Pelenai” programa.
Vaidina aktorius Andrius Kaniava.
Garsas: Linas Kubekas.
Šviesos: Pijus Vasiliauskas.
Muzikinė programa ,,Naktis teatre”. Dainos iš muzikinių spektaklių ,,Aukštyn kojom”, ,,Meilė ir Mirtis Veronoje”, ,,Paskutiniai Brėmeno muzikantai” ir kitų. Dalyvauja: Darius Miniotas (perkusija), Sigitas Mickis (klavišiniai), Tadas Dešukas (smuikas), Gintarė Bauerytė (pritariamasis vokalas). Trukmė – 105 min.
Koncertinė programa ,,Pasirodymas”. Autorinės dainos. Dalyvauja: Gintas Gacevičius (būgnai), Aleksandras Ten (gitara), Tadas Dešukas (smuikas), Simonas Navickas (bosinė gitara), Gintarė Bauerytė (pritariamasis vokalas). Trukmė – 90 min.
Akustinė programa. Solo. Autorinės dainos. Trukmė – 90 min.
Andrius Kaniava ir grupė. Dalyvauja: Sigitas Mickis (klavišiniai), Aleksandras Ten (gitara). Trukmė – 90 min.
Andrius Kaniava ir draugai. Dalyvauja: Tadas Dešukas (smuikas), Gintarė Bauerytė (pritariamasis vokalas). Trukmė – 90 min.
Geriausių dainų programa. Dalyvauja: Kostas Smoriginas (vokalas), Audrius Balsys (fortepijonas), Martynas Kuliavas (gitara). Trukmė – 80 min.
Autorinių dainų programa su Vilnius Sinfonietta ir VDU kameriniu orkestru (dirigentas maestro Vytautas Lukočius).
Naujiena!
Nuo 2022 07 mėn. 2 dalių koncertinė programa kartu su styginių kvartetu „Mano kelias”.
Kino ir teatro aktorai Kristina Kazlauskaitė ir Saulius Bareikis.
„Eilės, dainos, prisiminimai iš teatro gyvenimo…”.
Solinė arba su grupe. Gitara + balsas. Autorinės dainos.
Dviejų dalių komedija ,,PRINCIPAS“. PREMJERA.
Režisierė Kristina Kazlauskaitė
Iš principo visi turi principus. Iš principo – principai yra svarbu. Visais laikais. Buvo, yra ir, turbūt, bus. Kartais tie principai virsta absurdiškai komiškomis situacijomis ir išprovokuoja dramatiškus konfliktus. Ypač – riboti, buki, beprasmiški, ne vietoje ir ne laiku. O ten, kur prasideda žmonių santykiai, na, patys suprantate… atsiranda tinkama erdvė emocijų amplitudei – nuo meilės iki neapykantos, pavydo ir kilnumo, nuoširdumo ir pozos, esmės ir smulkmeniškumo. Ir, štai, komedija virsta tragedija…
„Bet iš principo viskas baigsis gerai, šviesiai ir su viltimi“, – apie savo naujausią darbą sako aktorė Kristina Kazlauskaitė. „Principas“ – jos režisūrinis bandymas į didžiąją sceną kūrybiškai perkelti ir sujungti dvi rusų klasiko Antono Čechovo vienaveiksmes humoreskas „Meška“ ir „Piršlybos“. „Gal kišu nosį ten, kur man nederėtų. Bijau, drebu, bet kišu“, – besiruošdama premjerai jaudinasi K. Kazlauskaitė.
A.Čechovo ankstyvoji kūryba ne taip dažnai buvo statoma Lietuvos teatruose, tačiau ji išlieka aktuali, ironiška, joje atpažįstamos žmonių ydos, tuščios ambicijos ir kvailų principų susikirtimas su tikrove. „Ar jums atrodo, kad gyvenimas pasikeitė? O mūsų principai? Taigi viskas – tas pats! Keičiasi sistemos, technologijos, bet žmogus myli ir nekenčia, juokiasi ir verkia lygiai taip pat. Teatras mums leidžia į tai pažvelgti aštriau, ironiškiau ir kai kurias žmonių charakterio savybes išryškina iki absurdo“, – dalinasi mintimis K. Kazlauskaitė.
Nusiteikite 90 savo gyvenimo minučių praleisti, iš principo, su šypsena!
Pagrindinius personažus kuria profesionalūs ir žinomi Lietuvos teatro aktoriai:
Andrius Kaniava,
Gediminas Storpirštis,
Redita Dominaitytė.
Veiksmas: iš principo rudenį ir pavasarį.
Trukmė: iš principo dvi dalys po 45 min. Pertrauka be jokių principų neįskaičiuota, bet neišvengiama (kad aktoriai pasikeistų rūbą).
Koncertinės programos:
,,Dar nedaviau Tau vardo”. Dalyvauja: Milda Andrijauskaitė Bakanauskienė (vokalas, gitara, smuikas), Teresė Andrijauskaitė (vokalas, gitara, smuikas), Tomas Urbanavičius (būgnai), Julius Bakanauskas (bosinė gitara), Tadas Dešukas (smuikas, mandolina).
,,Virsmas”. Kartu su styginių kvartetu ir perkusija.
Daugiaaukštė absurdo komedija „Liftas į dangų“ (rež. Saulius Bareikis) | PREMJERA
Aktorius, režisierius, pedagogas Saulius Bareikis imasi režisuoti žinomo rusų dramaturgo A. Slapovskio pjesę „Nuo raudonos žiurkės iki žalios žvaigždės“. Pats autorius ją taip įvardija: daugiaaukštė pjesė su rūsiu ir stogu. Gimimas ir mirtis, susitikimai ir išsiskyrimai, viltis ir desperacija – visa tai telpa tipiniame miesto daugiaaukštyje. Spektaklis pasakoja septynias juokingas ir liūdnas, naivias ir filosofines istorijas apie tai, kaip kartais žmonėmis sunku žengti žingsnį vienam link kito. Tai septynios novelės apie tarpusavio supratimo stoką ir vienatvę, gyvenimą ir mirtį, atsitiktinumą ir dėsningumą ir, žinoma, apie meilę – tokią įvairiapusę ir tokią nuostabią. Istorijos, tarsi mozaika, papildo viena kitą ir, visai kaip gyvenime, tarpusavyje persipina.
Spektaklio veiksmas vyksta įprastame daugiabutyje, o jis – tarsi mūsų pasaulio atitikmuo. Šiame pasaulyje vaidinamos mažos tragedijos ir didelės dramos, linksmos komedijos ir širdį veriančios melodramos. Vaizduojamas įprastas, tačiau įvairus, nenuspėjamas, sudėtingas gyvenimas, o iš pirmo žvilgsnio rami kasdienybė staiga pasikeičia, kai ribos yra peržengiamos. Viskas trapu…
Spektaklyje dažnas pažins save (tik ar išdrįs?), tarsi per padidinamąjį stiklą pamatys savo ir artimojo baimes bei silpnybes.
,,Mielieji, jeigu gyvenate ir jus kankina neišsprendžiamos problemos – negalite užmigti, išvengti konfliktų su artimaisiais ir panašiai – neskubėkite pas psichoterapiautą… Tiesiog apsilankykite spektaklyje ,,Liftas į dangų“, po kurio, neabejotinai į gyvenimą pažvelgsit kitomis akimis“, – kviečia režisierius Saulius Bareikis.
Režisierius: Saulius Bareikis
Vaidina:
Marius Jampolskis,
Sakalas Uždavinys
Danutė Kuodytė,
Elžbieta Mikolajūnaitė
Projekcijos: Algimantas Mikutėnas
Scenografija: Vidas Ribokas
Kostiumai: Birutė Mikėnaitė – Zorskienė
Muzika: Monika Zenkevičiūtė – Monikazė
Apie dramaturgą.
Aleksej Slapovskij – gerai žinomas viduriniosios kartos rusų rašytojas, keliolikos romanų, keliasdešimties pjesių autorius, rašo kino ir televizijos scenarijus. A. Slapovskij yra tapęs keleto dramaturgijos konkursų prizininku, jo romanai keturis kartus buvo nominuoti Booker‘io premijai. Autoriaus kūriniai išversti į keliolika užsienio kalbų, jo pjesės dažnai statomos Rusijos teatrų scenose, keletas jų buvo pastatyta ir Lietuvoje.
Pjesę į lietuvių kalbą vertė Daiva Čepauskaitė.
Dainų autorius ir atlikėjas Olegas Ditkovskis ir atlikėja Neda Malūnavičiūtė.
Koncertinė programa ,,Muzikiniai monologai”.
Duetu: Olegas Ditkovskis (vokalas, gitara), Neda Malūnavičiūtė (vokalas, fleita).
Su grupe: Olegas Ditkovskis (vokalas, gitara), Neda Malūnavičiūtė (vokalas, fleita),
Vytautas Labutis (sakosofonas), Richardas Banys (fortepijonas), Andrius Afinogenovas (bosinė gitara).
Trukmė – 80 min.
Autorinių dainų koncertinės programos:
Solinė programa ,,Nuo 17 iki 70″. Trukmė – 80 min.
Su grupe ,,Liekantiems būti”. Dalyvauja: Vytautas Mikeliūnas (smuikas), Eugenijus Kanevičius (kontrabosas), Gintaras Šulinskas (gitara), Sigitas Mickis (klavišiniai). Trukmė – 90 min.
Samuel Beckett Paskutinė Krepo juosta motyvais DABAR MANY VISAI KITA UGNIS
Beketas savo kūryboje suranda savitą formą, tolimą nuo įprastų mūsų lūkesčių ir tradicinių pastebėjimų. Kas mums iš pirmo žvilgsnio jo kūriniuose gali pasirodyti beprasmiška ir absurdiška, galiausiai suvokiame, kad tik tai ir galėjo būti ta vienintelė prasmė, kuri dar yra įmanoma visatoje, kurioje žmogaus kaip subjekto sąmonės patirtis egzistuoja tarsi įstrigusi laike… galbūt todėl jo dramaturgijoje vien tik juokas gali tapti tuo intelektualiu triumfu prieš materialų absurdą, o savęs neigimas – savęs patvirtinimu. Beketo pjesės ir yra sukurtos iš tokių paradoksų… Pirmenybę jis visada teikia pasyviems veikėjams, kurie bando įprasminti
vis absurdiškesnę savo egzistenciją ir stengiasi išlikti tame pasaulyje, kuriame trūksta meilės bei įprasmintų santykių.
Krepas bando išsižadėti pasaulio ir meilės – bando įvykdyti tai, kas neįmanoma – jis bando egzistuoti be žmogiškumo ir nori pabėgti iš kosmoso, o tuo pačiu ir išlikti jame. Krepo bandymas atsisakyti meilės – tai tarsi pačios egzistencijos atmetimas ir savo autentiškumo išdavystė. Todėl jis vis sugrįžta prie frazės „įsileisk mane“ – grįždamas prie tos paskutinės savo patirties, kai paskutinį kartą paniro jo siela į jos sielą… kai įvyko ta egzistencinė bendrystė.
Viename iš laiškų S. Becketas rašė, kad negalima žinoti, ar meilė turi kažkokią transcendentinę reikšmę… Krepas taip pat negali žinoti šių dalykų. Becketas pasakytų,
kad niekas iš mūsų to negali žinoti. Autorius atskleidžia mums Krepo egzistavimo akiratį, kurį supa nežinojimas ir paslaptis visais aktualiausiais egzistencijos klausimais.
Režisierius – SAULIUS VARNAS
Scenografė – LAURA LUIŠAITYTĖ
Scenografė – stažuotoja – VIKTORIJA VENCKUTĖ Šviesų dailininkas – Pijus Vasiliauskas, Garso operatoriai – Linas Kubekas
– DOMANTAS KUTKAITIS
Video operatorius – VIDMANTAS FIJALKAUSKAS
Vaidmenys ir atlikėjai:
Krepas – SAKALAS UŽDAVINYS,
Jaunasis Krepas ir jo balso įrašai magnetofono juostoje – VIDMANTAS FIJALKAUSKAS Violančelistė – ELENA DAUNYTĖ
Premjera – 2021 05 30